Kroz muziku i ples prikazano bogatstvo kultura u prihvatnom kampu Ušivak

Ljepota je u različitostima. Bogatstvo kultura, jezika, dijalekata i boja prikazana je kroz predstvaljanje 💃🕺 muzike i plesa zemalja iz kojih dolaze korisnici Prihvatnog centra Ušivak u Hadžićima. Muzika ne poznaje jezik, ona pripada svima podjednako. Plesom se pričaju najsnažnije priče i nema nesporazuma. O dalekim mjestima porijekla i napuštenim domovima kroz muziku i ples govorili su korisnici PS Ušivak. Događaj u kojem su svi uživali organizovao je tim Fondacije bosanskohercegovačka inicijativa žena (BHWI) na čelu sa koordinatorom za sportsko-rekreativne aktivnosti i kulturnim medijatorom Jean-om Marcom Bogmisom. – Danas ćemo se samo zabavljati – plesati i pjevati, kazao je obraćajući se korisnicima Ušivka Jean-Marc dodajući da je sretan što je imao priliku organizovati događaj koji promovira bogatsvo različitih kultura. Pod motom „Svi smo jednaki“, Bogmis je prozivao grupe iz različitih država koje su predstavljele muziku i plesove iz zemalja iz kojih dolaze. Na binu su prve izašle žene iz Kameruna. Njihov osjećaj za ritam i senzualnost pokreta nikoga nisu ostavili ravnodušnim. Uz njih, na distanci – pridržavajući se mjera zaštite protiv Covida-19, zaplesali su svi. Ni muškarci iz ove zemlje nisu mnogo zaostajali za ženama koje su prezentirale svoj ples. No, publiku je osvojio dječački dvojac iz Egipta. Dječaci su na bini pokazali ozbiljan talenat za scenski nastup pokupivši sve simpatije publike. Dječak iz Pakistana kojem je u kampu Ušivak starateljica članica BHWI tima Merima Nizić , uz njenu podršku, odrecitovao jednu od svojih pjesama. Njegova poezija govori o odlasku iz domovine i teškom putu koji je prešao. Prevod na bosanski jezik uspjeli smo dobiti od cjenjenog člana tima BHWI-a kulturalnog medijatora i prevodioca Fazala Hadija.Plesali su i Pakistanci i Marokanci, Iranci, Arapi, Alžirci, Turci … Marc je naglasio da je bitno da se na ovaj način ljudima u pokretu pruži mogućnost da zaborave na nedaće s kojima se susreću i da ih se podsjeti da smo svi jednaki. Sportsko-rekreativne aktivnosti Fondacije BHWI podržava UNHCR Bosnia and Herzegovina.